keš študentski servis | |||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Pogosta vprašanja |
|
||||||||||||||||||||||
Ponudba za študente » Študentska dela » Članstvo v servisu » Zaposlitev » Študentski servisi » Agencije za delo » Naročanje napotnic » Študentski zaslužek » Obvestila & nasveti » Avtošola » Dohodnina 2006 » Vprašanja študentov » Študentske novice » Fotogalerija » Študentske povezave » Podatki o servisu » Podjetja »
|
Najpogostejša vprašanja: 1. Kdaj servis avansira in kaj to pomeni? Avans pomeni, da servis pla?a študentu še preden prejme pla?ilo podjetja. Servis avansira študente za vse podjetja, ki so redni pla?nik. Ob izdaji napotnice servis preveri podjetje in se odlo?i ali bo študnetu avansiral prejemek. 2. Kako izvem, da sem prejel nakazilo? Servis vsem pošlje SMS obvestilo. Nakazila lahko preglejujete tudi na tej spletni strani. 3. Kaj je osebna spletna stran? Je spletna stran na kateri preglejuješ izdane in vrnjena napotnic, pla?ila, ostale ugodnosti, informacije o delu ipd. 4. Kako dostopam do strani? Na podlagi gesla, ki ga prejmeš po pošti ali na servisu. 5. Kako podaljšam ?lanstvo v servisu? Tako, da pred za?etkom šolskega leta pošlješ novo potrdilo o vpisu. V servis se namre? v?laniš le enkrat, nato ?lanstvo le podaljšuješ.
|
|